-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Imagine the following situation: you were invited for a private meeting. In this meeting you are with the greatest professionals in the world for Customer relationship management (CRM) and Customer service. Will you imagine it? This book brings the advices from 29 professionals for you only, your career and company. They belong and worked in different sectors and projects.. Learn with their experiences in Ombudsmen, Customer Service, CRM, Business Intelligence, and Legislation for our sector. So, enjoy this "feast" of knowledge accumulated during decades. Once you do that, your Customer will thank you forever.. The list of 29: - Don Peppers, USA - José Filomeno, Brazil - Amit Chakarpani India - Stevan Grosvald, USA - Ladislau Batalha, Portugal - Shep Hyken, USA - Fernando Guimarães, Brazil - Russel Lolacher, Canada - Diane Magers, USA - Ron Kaufman, Singapore - Stella Susskind, Brazil - José-Carlos Yamagoshi, Peru - Aina Neva Fiati Indonesia - Waldinei Guimarães, Brazil - Jeanne Bliss, USA - Marcelo Miyashita, Brazil - Nancy Georges, Australia - Rui Santos, Portugal - Manfred Stockmann, Germany - Ian Golding, United Kingdom - Cristiane Paixão, Brazil - Joseph Michelli, USA - Rodrigo Navarro, Chile - Elizabeth Almeida, Brazil - John DiJulius, USA - Mattias Andersson, Sweden - Edson Vismona, Brazil - Lisa Ford, USA - Heverton Anunciação, Brazil
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.