-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
This richly illustrated, incisive text produces the most complete critical introduction to advertising culture. Filling a critical gap in the literature, Advertising in Modern and Postmodern Timesexamines the forms of consumer subjectivity resulting from of postmodern disruptions in time and space and the significance of advertising for the identity of contemporary consumers. Author Pamela Odih marshals an impressive range of historical examples and rich illustrations to explain the socio-cultural development of advertising throughout history.
http://www.amazon.com/Advertising-Postmodern-Published-association-Culture/dp/0761941908
http://www.amazon.com/Advertising-Postmodern-Published-association-Culture/dp/0761941908
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.