Advertising in Modern and Postmodern Times (Published in association with Theory, Culture & Society)

Tình trạng: Còn hàng | Loại sản phẩm:
59.000₫
This richly illustrated, incisive text produces the most complete critical introduction to advertising culture. Filling a critical gap in the literature, Advertising in Modern and Postmodern Times examines the forms of consumer subjectivit...
Gọi ngay 0974.279.885 để được tư vấn miễn phí
This richly illustrated, incisive text produces the most complete critical introduction to advertising culture. Filling a critical gap in the literature, Advertising in Modern and Postmodern Timesexamines the forms of consumer subjectivity resulting from of postmodern disruptions in time and space and the significance of advertising for the identity of contemporary consumers. Author Pamela Odih marshals an impressive range of historical examples and rich illustrations to explain the socio-cultural development of advertising throughout history.

http://www.amazon.com/Advertising-Postmodern-Published-association-Culture/dp/0761941908
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
popup

Số lượng:

Tổng tiền: