-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Advertising, once seen as 'the official art of capitalist society' is an increasingly commonplace component of a characteristically promotional culture. Iain MacRury's Advertising offers the means to explore and evaluate this transition with an introduction to advertising for the contemporary reader.
Advertising provides a clear and easy guide to a changing cultural and commercial genre. It explores how advertising can be studied as a cultural industry, and as a sign system, and how adverts and the reception of adverts can be considered drawing on approaches from literary criticism, structuralism, post-structuralism, psychoanalysis and ethnography.
Written in an accessible and interesting style, Advertising is the ideal introductory book for students of media, communication and journalism.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.