Analytics for Customer Insights: A Non-Technical Introduction

Tình trạng: Hết hàng
59.000₫
This book is a quick an easy introduction to the techniques used in marketing research. Using no mathematics or formulas, this book explains all major analytic techniques used in marketing research. The techniques explained in this book include: *...
Gọi ngay 0974.279.885 để được tư vấn miễn phí
This book is a quick an easy introduction to the techniques used in marketing research. Using no mathematics or formulas, this book explains all major analytic techniques used in marketing research. The techniques explained in this book include: * Factor Analysis * Discriminant Analysis * Boosting * Logistic Regression * Turf Analysis * Regression Analysis * Price Sensitivity Meter * Random Forest * MaxDiff * Decision Trees * Perceptual Mapping * Structural Equation (SEM) * Cluster Analysis * Conjoint Analysis * Support Vector Machines * Naive Bayes * Path Analysis * Artificial Neural Network
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
popup

Số lượng:

Tổng tiền:

zalo