-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Corporate identity, the design and marketing buzzphrase of the 80s and 90s, has undergone a revolution in the last five years. Now the talk is of branding. With the growth of globalisation and the increasing realization among corporations large and small that this is their only way of distinguishing themselves, large sections of the design industry have adapted to offer new services and meet the new branding challenges. Arranged in thematic chapters with an introduction, Beyond Logos identifies and deconstructs the kind of corporate move that turns a footwear store into a æcathedralÆ and a cigarette brand into a smokerÆs retreat. It tracks the rise of the brand and pinpoints the role played by design companies in creating the experience economy -- a world in which corporations do not have identities but brands, visions, big ideas. Beyond Logos shows how, as we enter the 21st century, we are being taken beyond logos.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.