-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Will the second decade of the 21st Century see the end of the low-cost phenomenon? It will certainly not be easy for European consumers to stop demanding the low prices that they have become so used to over the previous ten
years. But excessive efforts by many companies to bring prices down could sound the death knell for very low prices, as they will simply become unsustainable in many sectors, with costs forcing them up. Obviously there will
always be customers who want lower prices and somebody will have to meet the demand, but emphasis on selling at the lowest price possible may turn out to be very costly.
Clients are consistently demanding lower prices at the time of each purchase and companies can only react by reducing costs. This volume shows that the only way to do this, is to reinvent the business model. New consumers, new pricing, new brands, new strategies.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.