-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Branding is more than a great logo. A brand is the essence of an organization - its DNA - impacting its continual success. It is absolutely essential to get it right. Brand managers, marketers, and executives have long turned to this trusted guide to troubleshoot their branding problems. Written by an acknowledged expert with 30 years of experience building world-class brands, Brand Aid covers topics ranging from research and positioning to brand equity management and architecture strategy. Bringing together illuminating case studies, best practices, and the latest research, this edition offers invaluable advice on every aspect of brand management including: the 6 most powerful sources of brand differentiation; 5 elements that trigger brand insistence; turning brand strategy into advertising; online branding; private label brands; creating "category of one" brands; social responsibility, sustainability, and storytelling; 60 nontraditional marketing techniques; and, Metrics. A treasure trove of techniques, templates, and rules of thumb, Brand Aid is the ideal resource for anyone responsible for building their organization's brand.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.