-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Successful brand building helps sustain relationships with consumers, creating long-term sustainable competitive advantage and protecting businesses from market turbulence and uncertainties. Manufacturing processes can often be duplicated in ways that strongly held attitudes established in consumers' minds cannot.
Branding and Sustainable Competitive Advantage: Building Virtual Presence explores the processes involved in managing brands for long-term sustainable competitive advantage. Managers, professionals, and researchers will better understand the importance of consumers' perceptions in brand management, gain insight into the interface of positioning and branding, learn about the management of brands over time and in digital and virtual worlds, be able to name new products and brand extensions, and discover how marketers develop and apply strategies to position their brands.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.