-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
The advent of the Internet and other new digital technologies means that companies—be they virtual or traditional bricks-and-mortar—must develop a successful strategy for presenting compelling brands in the virtual world. Drawing on their experience with Interbrand, the world's largest branding consultancy, and including chapters by branding experts from such companies as Pepsi-Cola, Procter & Gamble, and Hewlett Packard, the authors focus on the strategic role of e-branding. Practical, tested, and designed for companies in any industry, this book presents a lively look at creating and sustaining e-brands beyond the current dot-com fizzle.
http://www.amazon.com/Branding-Digital-Age-Herbert-Meyers/dp/033394769X/
http://www.amazon.com/Branding-Digital-Age-Herbert-Meyers/dp/033394769X/
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.