-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
The best-selling guide to the role of brands and brand building
Although the balance sheet may not even put a value on it, a company's brand or its portfolio of brands is in many cases its most valuable asset, accounting for as much as 70% of a firm's market value in some cases. This book argues that because of this and because of the power of not-for-profit brands like Oxfam, all organisations should make the brand their central organising principle, guiding every action and decision.
Divided into three parts and written by 18 experts on the subject, this fully revised and updated guide to brands and branding examines the case for brands, outlines best practice and the future for brands. It includes chapters on brand valuation, what makes a brand great, brand strategy, brand experience, visual and verbal identity, brand communications, brand protection and new chapters on branding in India and brands in a digital world.
Rita Clifton is chairman of Interbrand, a global brand consultancy. The other contributors come from a wide range of organisations with extensive expertise in brands and branding.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.