-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
In this 6th edition of his successful Cultural Theory and Popular Culture: An Introduction, John Storey has extensively revised the text throughout. As before, the book presents a clear and critical survey of competing theories of and various approaches to popular culture. Its breadth and theoretical unity, exemplified through popular culture, means that it can be flexibly and relevantly applied across a number of disciplines. Also retaining the accessible approach of previous editions, and using appropriate examples from the texts and practices of popular culture, this new edition remains a key introduction to the area.
New to this edition
- Extensively revised, rewritten and updated
- Improved and expanded content throughout
- new sections on The English Marxism of William Morris, Post-Feminism, and Whiteness
The new edition remains essential reading for undergraduate and postgraduate students of cultural studies, media studies, communication studies, the sociology of culture, popular culture and other related subjects.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.