-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
What makes a product successful? How it looks? The way it functions? Its ease of use? Or do factors like price and marketing dominate? In a quest to find answers to these questions, Deconstructing Product Design engages readers in a process of critically analyzing a diverse collection of 100 innovative products, from well-known classics to contemporary objects of desire. New in paperback, this books aims to support critical thinking about design, facilitate discovery of patterns of success (and failure) across products, and enable designers to apply lessons learned to their own design work. Experts from multiples design disciplines contribute commentary, including: —Robert Blaich, industrial design —Jill Butler, graphic design —Alan Cooper, technology design —Brock Danner, architecture —Kimberly Elam, graphic design —Donald Emmite, design history —Larimie Garcia, graphic arts —Scott Henderson, product design —Kritina Holden, human factors —Robert Kingslyn, graphic design —Jon Kolko, interaction design —Lyle Sandler, experience design Continue the deconstruction at http://www.deconstructingproductdesign.com.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.