-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
User experience doesn’t happen on a screen; it happens in the mind, and the experience is multidimensional and multisensory. This practical book will help you uncover critical insights about how your customers think so you can create products or services with an exceptional experience.
Corporate leaders, marketers, product owners, and designers will learn how cognitive processes from different brain regions form what we perceive as a singular experience. Author John Whalen shows you how anyone on your team can conduct "contextual interviews" to unlock insights. You’ll then learn how to apply that knowledge to design brilliant experiences for your customers.
Learn about the "six minds" of user experience and how each contributes to the perception of a singular experience
Find out how your team—without any specialized training in psychology—can uncover critical insights about your customers’ conscious and unconscious processes
Learn how to immediately apply what you’ve learned to improve your products and services
Explore practical examples of how the Fortune 100 used this system to build highly successful experiences
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.