-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
The result of extensive international research with multinationals, governments, and non-profits, Design Thinking at Work explores the challenges organizations face when developing creative strategies to innovate and solve problems. Noting how many organizations have embraced "design thinking" as a fresh approach to a fundamental problem, author David Dunne explores in this book how this approach can be applied in practice.
Design thinkers constantly run headlong into challenges in bureaucratic and hostile cultures. Through compelling examples and stories from the field, Dunne explains the challenges they face, how the best organizations, including Procter & Gamble and the Australian Tax Office, are dealing with these challenges, and what lessons can be distilled from their experiences. Essential reading for anyone interested in how design works in the real world, Design Thinking at Work challenges many of the wild claims that have been made for design thinking, while offering a way forward.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.