-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Design Thinking confirms that design, as a process and as an output, has greater opportunity to add value to the triple bottom line than any other business function. Ranked in the top 100 best seller list by Amazon in design, marketing, and communication book categories, Design Thinking explores point-of-views, techniques, methods, and hands-on case studies from international thought leaders. It covers design thinking methods; design thinking in service design; design thinking in brand building; and design thinking in creating customer experiences. The book includes insights by Thomas Lockwood along with 24 contributing authors.
"In this compilation of essays from many of design's biggest thinkers, Lockwood pushes forward our understanding of the intersection of design and business. I found it a treat for both sides of my brain."
Roger Martin, author, The Opposable Mind; Dean, The Rotman School of Management, University of Toronto
"A much-needed book, which paves the way towards a better understanding of design thinking and it's power. A fundamental reading for all those who like to grasp the multifaceted nature of design."
Roberto Verganti, author, Design Driven Innovation; Professor of Innovation, Politecnico di Milano
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.