-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
New York Times best-selling author shares an inside look at how Mercedes-Benz transformed themselves into a best-in-class, customer-obsessed organization.
Driven to Delight offers an exclusive, behind-the-scenes look at CEO Steve Cannon and his leadership team's ambitious, multi-pronged strategy to elevate the company's customer experience to best-in-class across all brands and industries.
The author worked closely with leaders inside the organization to understand the customer experience transformation as a top operational and cultural priority for Mercedes-Benz. This audiobook gives listeners an exclusive, all-access look at senior leadership's vision, strategy, and tactical steps to create and sustain the wide-sweeping actions needed to deliver the best customer experience.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.