-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
F#ck Content Marketing isn't a book for content marketers. Instead, it's for everyone in the organization who needs better context and direction for how to drive demand, revenue, and relationships with content. Truly effective companies (and marketers) create content experiences, drawing the customer into an immersive infinite scroll that mirrors the consumer experience of Netflix, Spotify, and other billion-dollar brands. Randy Frisch will push you to rethink how you approach content for complex buyer journeys. The current mindset is all about volume--the more content created, the better. But the reality is that almost 70 percent of content created within an organization is never used, and there's little point investing in content marketing if you're not leveraging the assets you create. In this book, Frisch unpacks the Content Experience Framework, arming your organization to deliver personalized experiences that leverage your content to engage your audiences at scale--as well as identify and ramp up the key players in your organization who need to own this process.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.