-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Environmental issues have gained importance in business as well as in public life throughout the world and few academic disciplines have integrated green issues into their literature. This edition examines the conceptual development and practical application of green marketing and consumer awareness about green products. It also describes marketing strategies and consumer behaviour and the reason of adopting a green marketing philosophy by business houses. This edition not only provides valuable insights to the current and shifting marketing landscape, but also provides a blueprint of how to use these new tools to achieve success and would serve as the definitive text for any organization that is looking to brand itself or its products as green or sustainable marketing. The practitioners in the field would find the insightful data presented in this edition.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.