-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Make every minute count.
Your calendar is full, and yet your meetings don’t always seem to advance your work. Problems often arise with unrealistic or vague agendas, off-track conversations, tuned-out participants who don’t know why they’re there, and follow-up notes that no one reads―or acts on. Meetings can feel like a waste of time. But when you invest a little energy in preparing yourself and your participants, you’ll stay focused, solve problems, gain consensus, and leave each meeting ready to take action.
With input from over 20 experts combined with useful checklists, sample agendas, and follow-up memos, the HBR Guide to Making Every Meeting Matter will teach you how to:
- Set and communicate your meeting’s purpose
- Invite the right people
- Prepare an achievable agenda
- Moderate a lively conversation
- Regain control of a wayward meeting
- Ensure follow-through without babysitting or haranguing
Arm yourself with the advice you need to succeed on the job, from a source you trust. Packed with how-to essentials from leading experts, the HBR Guides provide smart answers to your most pressing work challenges.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.