-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Just how should we teach entrepreneurship? This important book provides many of the answers to this challenging question.
In developing the first signature pedagogy for entrepreneurship education, Colin Jones unites the contexts of enterprise and education at the intersection of scholarship, transformational learning and student engagement. Good teaching for entrepreneurship is shown to emerge both from the educator and the students' interest. For the educator, a process of scholarly leading is required to support student interest - from the alternate perspective, students require a willingness to welcome uncertainty and challenge the existing boundaries to effectively develop a capacity for self-negotiated action.
A key guide for all entrepreneurship lecturers and tutors, written for all teaching contexts, this book will challenge you to teach 'who you are', as well as what you know.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.