-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
From the bestselling coauthor of Positioning--essential tactics for success in every marketing arena
With his 1981 classic, Positioning, Jack Trout (along with coauthor Al Reis) forever changed the way marketing strategy is done. In the more than two decades since then, he has remained at the forefront of marketing and strategic thinking. Written in response to the demands by Trout fans, acolytes, and students worldwide, this book brings together the key ideas from his substantial body of work in a quick-bite format.
Trout on Strategy:
- Is an ideal introduction to the thinking of one of the century's most influential marketing innovators
- Explores Trout's major themes, including survival, perception, differentiation, and more
- Connects the dots in his major works and makes his ideas relevant to the biggest issues facing business today
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.