-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
In Laughing@Advertising Bob Hoffman has collected his most irresponsible and inappropriate blog posts, essays, and cave drawings. You might say it's 200 pages of insults, wise cracks, cheap shots, and dirty words. In other words, fun for the whole family! Hoffman is out to disrupt the disruptors -- those somber, imperious souls who have made marketing and advertising such an earnest and humorless endeavor. This may be the silliest, most injudicious book about the ad industry you've read. And in some unwholesome way, the truest and funniest.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.