-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
This book explores the relationship between the management ofcreativity and creative approaches to management.
- Challenges the stereotypical opposition between‘creatives’ and ‘suits’.
- Draws on the work of management theorists such as Mintzberg andPorter and creativity theorists such as Amabile and Boden.
- Draws on the practical experience of individuals working in thecreative industries.
- Looks at the place of creative organisations and creativebusiness management in a new creative economy, based on ideas,images and information.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.