-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
There are many factors that separate average managers from great managers. In most cases, a person becomes a manager due to working their way up the company ladder, however, being a great manager is more than just being knowledgeable of your company's products or services offered. This 10-lesson management and leadership training course will give you the management skills needed to direct your employees, and the leadership skills needed to inspire your employees. You will also learn the basics in business, similar to those taught in an MBA course. By learning how to lead and manage your employees, plan and structure your department for optimal success, create and build a strong team, delegate, motivate, deal with conflict and different personalities, handle difficult employees, know how and when to fire someone, hold effective meetings, along with the many other skills taught in this course, you will have the confidence and knowledge to become an all around great manager and leader.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.