-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
The business world is transforming. Stories of layoffs, bankruptcy, mergers, and restructuring appear in the news every day. When these changes hit the workplace, the actual situational shifts are often not as difficult for employees and managers to work through as the psychological components that accompany them. Indeed, organizational transitions affect people; it is always people who have to embrace a new situation and carry out the corresponding change.
The job of managing workplace change can be difficult; managed poorly, the result can be disastrous to the morale and stability of the staff. As veteran business consultant William Bridges explains, successful organizational change takes place when employees have a clear purpose, a plan for, and a part to play in their changing surroundings. Directed at managers on all rungs of the proverbial corporate ladder, this expanded edition of the classic bestseller provides practical, step-by-step strategies for minimizing the disruptions caused by workplace change. It is an invaluable managerial tool for navigating these tumultuous, uncertain times.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.