-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
The perfect media-planning primer for your classroom or reference library. This comprehensive resource provides students with a solid foundation in media.
This book presents media dynamics--definitions of various popular media terms and how these terms fit into media planning analysis. The latter part of the book deals with media plan development--how a media plan is constructed and what students should consider in that construction. Interspersed are related topics with which students should be familiar in order to plan effective advertising efforts.
The Glossary/Index is a handy reference defining the most common terms used in media planning, as well as referring the student to the specific page where that term is discussed.
- Thoroughly discusses the major media forms including Interactive and Out-of-Home.
- Covers the basic components of a media plan: objectives, research, creative and promotion strategy, sales data, and competitive activity.
- Addresses basic questions regarding audience geography, scheduling, copy, coupons, reach, and frequency.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.