-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Listening is a critical skill that leaders and managers often take for granted. By learning to listen mindfully, you can keep your employees more engaged, foster the discovery of new ideas, and hear what you need to hear in a discussion rather than what you expect to hear.
The book will teach you what great listeners do, how to stay fully present in challenging conversations, and how empathic listening can help others learn and grow.
This volume includes the work of:
- Peter Bregman
- Jack Zenger and Joseph Folkman
- Rasmus Hougaard and Jacqueline Carter
- Amy Jen Su and Muriel Maignan Wilkins
How to be human at work. The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.