-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Neuromarketing is fast becoming more visible in mainstream marketing and communications practice, but is still not often enough integrated into strategy development and decision-making. Neurobranding argues that, as the world starts to experience the disruption wrought by the current technology-led industrial revolution, effective brand strategy is more critical than ever before. Informed by neuromarketing principles, Neurobranding brings together in one place what marketers need to know to build and manage brands that can form a strong, meaningful relationship with consumers that will protect them in a technology-driven future.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.