-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Management accountancy has a dynamic role to play in the competitive strategy of
modern global businesses. This book sets out key strategic principles and then assesses how management accountancy can affect and direct these strategies. Engaging case studies reveal how theories and concepts translate into real business practice. Throughout, the book emphasizes:
- how accounting initiatives can trigger assessment and improvement of
performance management
- the importance of managerial decision making to good business practice
- how today's management accountancy measures against current research
Written for advanced undergraduate, postgraduate and MBA students taking
courses on management accounting and performance measurement and
management, the book will be also of interest to management and business
consultants, professional accountants and accounting academics.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.