-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Redesigns are part of every designer’s repertoire, but sometimes getting inspired or motivated to redesign an existing logo can be challenging and cumbersome. The goal of maintaining equity by using existing elements in new ways and combining them with new elements is akin to the task of “recycling” In other words – how do designers improve and recreate identities without throwing out the usable stuff that is makes up the existing brand? Recycling and Redesigning Logos demonstrates the strategies and processes of successful redesigns and shows readers how to build on the equity the brand already retains to create a fresh look. The case studies feature before and afters of the logos and discuss why the redesign was necessary and demonstrate how to reuse, reformat and build on the ingredients, materials and essence that is already there.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.