-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
This new title presents 5 new frames through which students and practitioners can understand and approach the evolving environment of retailing today: Entrepreneurial mindset, Excitement, Education, Experience, and Engagement.
Due to the influence of online shopping, social media, retailing analytics, and the growth of mobile shopping, the retail business environment has had to evolve dramatically in recent years. Dhruv Grewal believes that this change in the retail market means the marketing mix, or 4Ps definition, must be transformed. In its place, Grewal introduces the 5Es retail Management framework - a new perspective for retailers to follow in order to be innovative and to ensure ongoing success.
The book provides insights and ideas from retailers across the world to reinforce this new perspective, and offers direct examples of best practice from leading retailers such as Amazon, Victoria’s Secret, Kroger, Tesco, Zara and Groupon amongst others.
The book is complemented with a selection of online resources that include PowerPoint Slides, Video links and Testbanks.
Suitable reading for students of retail marketing.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.