-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Our relationship with ads: it's complicated
A must-read for anyone intrigued by the role and influence ofthe ad world, Seducing the Subconscious explores thecomplexities of our relationship to advertising. Robert Heath usesapproaches from experimental psychology and cognitive neuroscienceto outline his theory of the subconscious influence of advertisingin its audience s lives. In addition to looking at ads influence on consumers, Heath also addresses how advertising isevolving, noting especially the ethical implications of itsdevelopment. Supported by current research, Seducing theSubconscious shows us just how strange and complicated ourrelationship is with the ads we see every day.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.