-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Sports Business Management will equip students with a comprehensive understanding of the sport industry. With a focus on management, strategy, marketing, and finance, the decision-making approach of the book emphasizes key concepts while translating them into practice.
Foster, O’Reilly, and Dávila present a set of modular chapters supported with plenty of examples, mini-cases, and exercises to help students apply the decision-making approach to real-world situations. Covering an international array of sports and organizations – including the Olympic Games, FIFA World Cup, US Major League Baseball, and more – the book also covers unique topics such as diversity in sport, the impact of technology, and social media. Rounding this out, the book provides around 50 Harvard/Stanford cases, along with case notes for instructors.
This is an ideal textbook for upper-level undergraduate and graduate students of sports business and management, fully supported by a companion website featuring PowerPoint slides, test questions, teaching notes, and other tools for instructors.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.