-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Strategic Marketing Management (9th Edition) outlines the essentials of marketing theory and offers a structured approach to identifying, understanding, and solving marketing problems. This book presents a comprehensive framework for developing sound marketing strategies that guide business decisions involving product and service design, branding, pricing, sales promotion, communication, and distribution. The concepts, principles, and frameworks advanced in this book apply to a wide range of organizations, from startups to established enterprises, from packaged-goods manufacturers to value-added service providers, from nonprofit entities to for-profit corporations.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.