Strategies for e-Business: Creating Value Through Electronic & Mobile Commerce Concepts & Cases, 3rd ed

Tình trạng: Còn hàng | Loại sản phẩm:
59.000₫
Strategies for E-Business provides realistic and compact coverage of the key concepts linking strategy and e-business, illustrated by original case studies. Ideal for MBA students and upper level undergraduates, this book utilises extens...
Gọi ngay 0974.279.885 để được tư vấn miễn phí

Strategies for E-Business provides realistic and compact coverage of the key concepts linking strategy and e-business, illustrated by original case studies. Ideal for MBA students and upper level undergraduates, this book utilises extensive research, strategic frameworks, a methodological toolset and original real-world case studies to link e-business to overall corporate strategy. It builds awareness and sharpens students' analytical understanding of how companies have developed and implemented electronic and mobile commerce strategies in the real world and the issues and challenges that e-commerce strategies and applications present.

Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
popup

Số lượng:

Tổng tiền: