-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
The wide range and the frequently renewed formulation of strategies and organization models of corporate banking highlight (a) the absence of both an established theoretical framework and a dominant model, (b) the huge risk of misalignment of strategy, market policies, macro/micro and hard/soft organizational profiles, (c) the pressure imposed on banks’ personnel who have to reshape skills and competencies as well as to accept new career patterns. By bridging bank management theoretical grounds and the empirical survey of strategic choices, organization models and operating mechanisms in 12 European banks, the book will be of benefit for different groups of readers: bank managers and consultants, bank professionals, academic researchers and students.
Product Details
- Paperback: 190 pages
- Publisher: Springer; Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2005 edition (October 14, 2010)
- Language: English
- ISBN-10: 3642061583
- ISBN-13: 978-3642061585
- Product Dimensions: 9.2 x 6.1 x 0.4 inches
- Shipping Weight: 11.4 ounces (View shipping rates and policies)
- Average Customer Review: 2.0 out of 5 stars See all reviews (2 customer reviews)
- Amazon Best Sellers Rank: #4,253,095 in Books (See Top 100 in Books)
Editorial Reviews
About the Author
Professor Giacomo De Laurentis is Professor of Banking and Director at the Banking and Insurance Department of Bocconi School of Management, Milan - Italy.
XEM THÊM TẠI AMAZON.COM
- Thông tin chi tiết
- Mục lục
- Đọc thử
- Đọc thử
- Đánh giá & bình luận của người mua
- Những cuốn sách cùng chủ đề hoặc có liên quan
Link: http://www.amazon.com/Strategy-Organization-Corporate-Banking-Laurentis/dp/3642061583/
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.