-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
• One of the first books to tackle every aspect of dealing with distributors
• Features a chronological, easily applicable and international approach
• Contains useful templates
Dealing with distributors can be hard. They are constantly looking for better and exclusive deals, form a bad fit with your company's strategy, do not spend enough time on your products and rely too heavily on your support. At least, that is the viewpoint of many managers. However, getting a better result from the cooperation with distributors starts at your own organization. Distributors aren't just clients, but an essential extension to your own organization. That means they should be treated as such. Because why would your distributor want to work exclusively for your organization? Once organizations start tweaking their attitude towards distributors in the right ways, they will undoubtedly only stand to gain from their cooperation with distributors.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.