-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
The Fundamentals of Public Relations: What It Is and How to Do It Well gives listeners a complete understanding of the essentials of the discipline and teaches them how to apply and practice them successfully. While many standard textbooks concentrate on explaining what public relations is, The Fundamentals of Public Relations also emphasizes how to conduct public relations and initiate successful public relations tactics.
After a brief introduction to the field the book moves to public relations research and the legal implications of public relations practice. Separate and distinct chapters are devoted to employee, media, community, consumer, and government relations.
Essential forms of communication are discussed in chapters on public relations writing and social media. The book concludes with an examination of the future of public relations and the role of tomorrow's practitioners.
The Fundamentals of Public Relations effectively combines an introduction to key concepts with a practical approach to successful implementation.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.