-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
With the latest insights from the world of communication studies into the nature of corporate reputation, this new addition to Wiley-Blackwell's series of handbooks on communication and media reflects the growing visibility of large businesses' ethical profiles, and tracks the benefits that positive public attitudes can bring. * Serves as the definitive research collection for a fast-growing field featuring contributions by key international scholars * Brings together state-of-the-art communication studies insights on corporate reputation * Identifies and addresses the lacunae in the research literature * Applies new theoretical frameworks to corporate reputation
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.