-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Social media marketing has become indispensable for marketers who utilize social media to achieve marketing objectives ranging from customer care to advertising to commerce. This Handbook explores the foundations and methodologies in analysing the important aspects of social media for organisations and consumers. It investigates critical areas concerning communities, culture, communication and content, and considers social media sales. This Handbook brings together the critical factors in social media marketing as the essential reference set for researchers in this area of continued growth. It is essential reading for postgraduate students, researchers, and practitioners in a range of disciplines exploring the area.
Part 1: Foundations of Social Media Marketing
Part 2: Methodologies and Theories in Social Media
Part 3: Channels and Platforms in Social Media
Part 4: Tools, Tactics, and Techniques in Social Media Marketing
Part 5: Management and Metrics in Social Media
Part 6: Ethical Issues in Social Media
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.