-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Scientific marketing research delivers proven marketing tactics and tips
The Science of Marketing applies a scientific approach to the way businesses and brands approach marketing. It uses a combination of marketing, statistical, and psychological research to explain why and, more importantly, how, companies should adapt marketing strategies such as blogging, social media, email marketing, and webinars to achieve maximium results.
The book contradicts what the author calls the "unicorns and rainbows" strategy that simply encourages companies to love their customers and hug their followers. Instead, the book offers more substantial, proven tactics and tips gathered through scientific research and techniques. * Lists what time of day and what day of the week the most retweets occur * Explains why weekends are best for Facebook sharing, which blog posts lead to comments, why early mornings are best for emails, and how to blog to acquire links * Describes how to avoid crowding your content
The Science of Marketing provides the research and tools to help you make a stronger impact in the digital marketing space.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.