-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Customer service is the new marketing. It is the absolute best strategy that any business can have. If your organization is like most, the service quality is not nearly where your customers want it to be. The telltale signs include poor customer reviews, complaints, customer defection and low sales volume. Are competitors gaining ground? These are worrisome problems that all trace back to service. Most service improvement efforts are piecemeal and short-term. How do Apple, Disney and Southwest keep their customers happy and coming back over and over?This guidebook shows how you can turn your organization into a Super CRM machine and deliver VIP service to all customers. Implement the Signature Service Strategy and transform the culture of your own organization, and everyone wins!
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.