-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Sharp, in-depth, and highly visual, this is the fully revised textbook and teaching aid for students, tutors, and in-house learning and development teams keen to know more about the world of trends, forecasting, innovation thinking, and strategic foresight.
Designed and written as a practical 'how to' guide for design, marketing, brand, and innovation studies students, updated chapters include the latest research and industry case studies on superforecasting, three horizon scanning, scenario planning, foresight framework building, and the creation and running of your own trend and innovation sprints.
Students also have a chance to mix and merge the worlds of forecasting with future studies as we look at how techniques and processes such as the Delphi Method, cross-impact analysis, futures wheels, and backcasting are being used by next generation forecasters to expand the ways they map, assess, and define the needs and behaviors of tomorrow's consumers.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.