-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
This ground breaking "how to" book is a practical guide for implementing Six Sigma and Lean Manufacturing methods in a transactional service oriented environment. It uses real case studies and examples to show how Six Sigma and Lean Servicing™ techniques have been implemented and proven effective in achieving substantial documented results. The author covers both theory and practical application of Lean Servicing™, Six Sigma DMAIC and Six Sigma DFSS concepts and methods that can be used effectively in service organizations to achieve reduced costs and a new level of service excellence.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.