-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
An elegant handbook in typography, for the professional and amateur text designer.
Typographic Style Handbook is an indispensable new manual for anyone working with text - books, journals, company reports, websites or marketing material - who wishes to develop an understanding of how to produce clean, clear and consistent typography.
The handbook is divided into three sections:
General typesetting covers the basic rules of setting text
Books and journals explains the typographic styles used within the publishing industry
Corporate style describes how the treatment of text can be integrated into an organisation's branding guidelines.
Typographic rules and styles are copiously illustrated with examples and diagrams
Alternative styles are listed and explained to enable users to develop their own 'house style'
Includes a glossary and appendices to aid students and self-publishers
Typographic Style Handbook is destined to become a classic manual alongside Judith Butcher's Copy-editing, Hart's Rules, The Economist Style Guide and the Oxford Dictionary for Writers and Editors.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.