-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
In an era of economic stress, rapid change, and social networking, customers are distracted, disgruntled, and harder to please than ever. Picky, Fickle, Vocal, Wired, and Vain - they have very little tolerance for error and are ready to spread the word quickly over the internet when things go wrong. If a company s customer service doesn t adapt to these new conditions, they will get burned by bloggers and viral videos that can severely damage their reputation. This book describes exactly what today s customers expect and how to give it to them. In Wired and Dangerous, Bell and Patterson provide a tested formula for restoring balance to the customer relationship by establishing what they call \u201cService Calm\u201d. The three steps to Service Calm sound simple, but they draw on sophisticated psychological principles and are profound in application: 1) Deal with Self, 2) Deal with Customer, 3) Deal with Context.
Product Details
- Paperback: 368 pages
- Publisher: ReadHowYouWant; Large Print 16 pt edition (December 28, 2012)
- Language: English
- ISBN-10: 1459626834
- ISBN-13: 978-1459626836
- Product Dimensions: 10 x 7 x 0.8 inches
- Shipping Weight: 1.8 pounds (View shipping rates and policies)
- Average Customer Review: Be the first to review this item
- Amazon Best Sellers Rank: #3,117,656 in Books (See Top 100 in Books)
XEM THÊM TẠI AMAZON.COM
- Thông tin chi tiết
- Mục lục
- Đọc thử
- Đọc thử
- Đánh giá & bình luận của người mua
- Những cuốn sách cùng chủ đề hoặc có liên quan
Link: http://www.amazon.com/Wired-Dangerous-Customers-Changed-About/dp/1459626834/
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.