-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Hiring new employees is high stakes—and keeping them once they’re on board is equally important. Every hiring manager needs straightforward, practical advice on conducting effective interviews, checking references, bringing new hires on board, and then helping them succeed. The You at Work: Hiring and Keeping the Right People article collection provides best practices and tips on evaluating job candidates, ensuring that new hires get the right start, and navigating sticky conversations around raises and employee poaching. What’s included: (1) a specially curated collection of eight articles from HBR.org on a range of topics, from interviewing candidates to orienting new hires to responding appropriately when an employee has another job offer; and (2) three tools to help you ask the right interview questions, motivate employees though coaching, and give constructive feedback.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.