-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Creative input is inevitably required of the PR practitioner, and yet many PR practitioners lack a real understanding of the creative process. Creativity in Public Relations addresses this situation. It guides the reader through a range of techniques and tips for generating creative ideas, as described by the "five I's" of the creative process: information, incubation, illumination, integration and illustration.
Among the topics it explores are: techniques for stimulating ideas, ways to evaluate ideas, obstacles to creativity, the creative individual, and the creative organization. It includes practical examples and research carried out by those in the PR industry who are regarded as creative by their peers. By clearly establishing a definition of "creativity," this book will help PR practitioners use the creative process to greater effect in their work.
The fourth edition of this popular title includes new case studies and updates on the increasing importance of social media in public relations.
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.