-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Exploring Public Relations is the definitive academic text on Public Relations. The first edition, which published in 2006, has sold in its thousands and is now essential reading on courses in PR at undergraduate and postgraduate level.
This second edition continues to provide a critical analysis of the subject and a sophisticated blend of theory with real life, and includes many case studies, activity exercises, discussion questions and full colour photographs to illustrate the discussions in the text.
New to this edition:
-New chapter on ¿celebrity¿, keeping up to date with the latest PR stunts
-Rewritten chapter on Media Relations
-More case material on internationalisation/globalisation - from Asia and South America specifically, showing the truly global nature of PR
-Glossary at the back of the book guides the reader through the jargon
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.