-
-
-
Tổng tiền thanh toán:
-
-
Thông tin
-
Tìm sách theo yêu cầu
Hiring is critical. Interviews need structure. The cost of a bad hire can be significant, especially for small businesses. The money and time wasted quickly add up to a big impact.
Avoid these costs—and numerous headaches—by improving your interviewing process. With this practical guide, you will find new talent and build a strong team. Improve process with specific advice on the following:
- How much time to allocate to hiring?
- The importance of culture fit?
- How to create a strong candidate pool?
- When to follow up with references and second interviews?
- Which questions are the most effective?
“The insights Michael Cruz offers about the hiring process will make you question your whole approach…and that’s the point! He offers literally hundreds of interview questions to uncover soft skills, attitudes and behavior patterns—the intangible things that make a candidate a great match for your culture and position. Remake your interviews and watch the magic unfold.”
Theresa Agresta, Co-founder, CultureTalk
Tại web chỉ có một phần nhỏ các đầu sách đang có nên nếu cần tìm sách gì các bạn có thể liên hệ trực tiếp với Thư viện qua Mail, Zalo, Fanpage nhé
Đăng ký nhận tin qua email
Hãy đăng ký ngay hôm nay để nhận được những tin tức cập nhật mới nhất về sản phẩm và các chương trình giảm giá, khuyến mại của chúng tôi.